Actuacions de Medicorasse durant l’estat d’alarma

Medicorasse

4 juny 2020

L’expansió de la COVID–19 ha suposat un gran canvi tant en la vida de les persones com en el de les empreses. D’una banda, el sector assegurador s’ha adaptat i organitzat per mantenir el seu nivell de servei i donar suport als clients que experimenten dificultats. D’altra, els clients, davant de les moltes mesures que es prenen i la canviant situació, els aconsellem l’assessorament i revisió els seus  riscos i les cobertures contractades per adapta-les a la nova situació.

Des que es va decretar l'estat d'alarma amb la totalitat de la plantilla de la corredoria  treballant en remot, Medicorasse ha mantingut amb normalitat l'atenció i serveis a clients. Hem reforçat els nostres canals digitals i telefònics i hem incorporat la videovisita per a assegurar el servei d'atenció òptim adaptat a les circumstàncies. També hem  accelerat de manera proactiva un programa d’orientació i comunicació per part dels nostres assessors  per a ajudar-vos en tot allò que preciseu donant un servei personalitzat.

Com a mostra de l’activitat en aquest temps, destaquen les següents xifres:

  • S’han gestionat:
    • Més de 8.500 trucades
    • 1.172 sinistres per incapacitat temporal
    • 2.510 flexibilitzacions i ampliacions dels períodes de pagaments
    • 2.500 gestions comercials
  • S’han fet més de 300 videovisites
  • 954 sinistres atesos de març a abril 2020 (en el mateix període de 2019 es van atendre 248 sinistres d’incapacitat temporal)
  • 814 peticions de diferiments dels rebuts  de maig, juny i juliol de l’assegurança  MEL.

 

És evident que la crisi global provocada pel coronavirus ha suposat un canvi d'hàbits que afecta a tots els aspectes de la vida. Els seus efectes s'estan fent cada vegada més visibles en tots els sectors d'activitat. Adaptar-se a aquests nous temps és responsabilitat de tots i també del sector assegurador que, pel seu propi ADN de protecció i gestió de riscos, té l'especial tasca de reaccionar amb agilitat i respondre a les demandes de les persones davant aquesta “nova realitat”. Les cojuntures personals canvien, els nostres riscos també i les assegurances han d'adaptar-se a la nostra nova situació. Atenent a aquest canvi en els hàbits, des de Medicorasse treballem per  anticipar-nos a les noves circumstàncies i ajudar als nostres clients a fer una nova planificació asseguradora que els hi proporcioni seguretat i tranquil·litat. 

Des de Medicorasse posem a la teva disposició el nostre equip d’assessors especialitzats  per guiar-te, orientar-te i revisar les teves assegurances de manera personalitzada, gratuïta i sense compromís. Estem preparats per donar un servei òptim de manera telefònica, presencial o a través de videovisita.

Omple ara el formulari i ens posarem en contacte per fer-te una proposta a mida i adaptar les teves assegurances a la “nova realitat”.

 

Medicorasse, Correduría de Seguros del CMB, SAU. NIF A-59498220. DGSFP, clau J0928. Pòlissa de responsabilitat civil i capacitat financera d'acord amb el RDL 3/2020 de 4 de febrer que transposa la Directiva (UE) 2016/97 sobre la distribució d’assegurances.