L’expansió de la COVID–19 ha suposat un gran canvi tant en la vida de les persones com en el de les empreses. D’una banda, el sector assegurador s’ha adaptat i organitzat per mantenir el seu nivell de servei i donar suport als clients que experimenten dificultats. D’altra, els clients, davant de les moltes mesures que es prenen i la canviant situació, els aconsellem l’assessorament i revisió els seus riscos i les cobertures contractades per adapta-les a la nova situació.
Des que es va decretar l'estat d'alarma amb la totalitat de la plantilla de la corredoria treballant en remot, Medicorasse ha mantingut amb normalitat l'atenció i serveis a clients. Hem reforçat els nostres canals digitals i telefònics i hem incorporat la videovisita per a assegurar el servei d'atenció òptim adaptat a les circumstàncies. També hem accelerat de manera proactiva un programa d’orientació i comunicació per part dels nostres assessors per a ajudar-vos en tot allò que preciseu donant un servei personalitzat.
Com a mostra de l’activitat en aquest temps, destaquen les següents xifres:
- S’han gestionat:
- Més de 8.500 trucades
- 1.172 sinistres per incapacitat temporal
- 2.510 flexibilitzacions i ampliacions dels períodes de pagaments
- 2.500 gestions comercials
- S’han fet més de 300 videovisites
- 954 sinistres atesos de març a abril 2020 (en el mateix període de 2019 es van atendre 248 sinistres d’incapacitat temporal)
- 814 peticions de diferiments dels rebuts de maig, juny i juliol de l’assegurança MEL.
És evident que la crisi global provocada pel coronavirus ha suposat un canvi d'hàbits que afecta a tots els aspectes de la vida. Els seus efectes s'estan fent cada vegada més visibles en tots els sectors d'activitat. Adaptar-se a aquests nous temps és responsabilitat de tots i també del sector assegurador que, pel seu propi ADN de protecció i gestió de riscos, té l'especial tasca de reaccionar amb agilitat i respondre a les demandes de les persones davant aquesta “nova realitat”. Les cojuntures personals canvien, els nostres riscos també i les assegurances han d'adaptar-se a la nostra nova situació. Atenent a aquest canvi en els hàbits, des de Medicorasse treballem per anticipar-nos a les noves circumstàncies i ajudar als nostres clients a fer una nova planificació asseguradora que els hi proporcioni seguretat i tranquil·litat.
Des de Medicorasse posem a la teva disposició el nostre equip d’assessors especialitzats per guiar-te, orientar-te i revisar les teves assegurances de manera personalitzada, gratuïta i sense compromís. Estem preparats per donar un servei òptim de manera telefònica, presencial o a través de videovisita.
Omple ara el formulari i ens posarem en contacte per fer-te una proposta a mida i adaptar les teves assegurances a la “nova realitat”.
Medicorasse, Correduría de Seguros del CMB, SAU. NIF A-59498220. DGSFP, clau J0928. Pòlissa de responsabilitat civil i capacitat financera d'acord amb el RDL 3/2020 de 4 de febrer que transposa la Directiva (UE) 2016/97 sobre la distribució d’assegurances.