En moments de dificultat i incertesa com aquests, el més important és la seguretat i el benestar dels nostres clients. Per aquest motiu, a Medicorasse disposem d’un pla de manteniment del servei per actuar amb efectivitat i agilitat segons les necessitats del moment.
El nostre equip de treball està equipat amb les eines necessàries per treballar a distància, de manera que puguem donar el mateix nivell de servei als nostres clients sense necessitat de desplaçaments.
Hem reforçat els nostres canals de comunicació habituals:
• E-mail:
Per a consultes generals medicorasse@med.es
Per a sinistres sinistres@med.es
• Atenció telefònica, al telèfon gratuït 900 10 11 30
De dilluns a dijous de 8.30 h a 14.30 h i de 15.30 h a 18 h.
Els divendres de 8.30 h a 14.30 h i de 15.30 h a 18 h.
• Video-visita, que pot sol·licitar a través de l'e-mail medicorasse@med.es
• Cita prèvia, a través d'aquest link per no fer-lo esperar en cas que hagi de venir a les nostres instal·lacions
Apliquem les mesures de prevenció i higiene recomanades per l’Organització Mundial de la Salut a les visites presencials.
A Medicorasse estem pendents de l’actualitat i de les recomanacions que es facin des de les entitats pertinents, i comunicarem qualsevol acció que implantem per tal que els nostres clients puguin continuar rebent els nostres serveis amb la mateixa qualitat i eficiència habitual.
Direcció de Medicorasse