Es contracten assegurances per cobrir possibles riscos. I és, en el moment d’un sinistre, quan realment es pot valorar el servei que aporta una corredoria als seus clients. La tramitació i gestió de sinistres és la pedra angular de l'activitat asseguradora.
El tràmit per a resoldre un sinistre comença quan l'assegurat comunica la incidència. En aquest moment, s’inicien una sèrie de tràmits, informes, burocràcies i negociacions amb les companyies asseguradores que comporten molt de temps i esforç i en el que l’èxit no està garantit.
Quin és la funció de Medicorasse enfront d’un sinistre?
- Acompanyar al client explicant-lo com ha de tramitar el seu sinistre i quines accions ha de dur a terme perquè aquesta tramitació sigui la correcta.
- Seguiment personalitzat del sinistre. L’equip de Medicorasse valora i controla els temps de gestió i organitza els diferents equips de treball.
- Representar el client davant de les companyies. Crear una comissió especial amb les companyies i els professionals per participar en quantes reunions siguin precises amb totes les parts intervinents (assegurador, perit i/o lletrat) i amb l'objectiu d'aprofundir i conèixer detalladament el sinistre amb les persones directament implicades en aquest, i establir les línies de gestió adequades.
- Identificar les necessitats dels clients. L’equip de sinistres avalua els riscos i perills als quals s'enfronten, alhora que examina les polítiques existents de les quals aquests poden beneficiar-se.
- Mediar: en cas que sigui necessari, actua com a mediador entre les empreses asseguradores i els clients amb l'objectiu de trobar la millor solució.
- Accelerar i escurçar els terminis de resposta recopilant i gestionant la informació i documentació necessària tant per part del client com la de la companyia asseguradora.
Què fer si tens un sinistre?
A través del nostre web i de la nostra app pots fer la declaració del sinistre i el seu seguiment així com accedir als telèfons de contacte de les diferents companyies. En cas de necessitar suport també t’atendrem a través del correu electrònic sinistres@med.es o al telèfon 93 567 88 68.
El principal valor de Medicorasse: l'assessorament professional
Com a corredoria d’assegurances, a més d’acompanyar-te en tot el procés d’un sinistre, oferim el servei gratuït d’auditoria de riscos en la que avaluem les pòlisses que tens contractades i comprovem quins riscos estan coberts i quins altres ho estan deficientment o per duplicat. D’aquesta manera podrem adaptar les cobertures de les teves assegurances i optimitzar-les a les teves necessitats actuals i així proporcionar-te una cobertura integral.
Si estàs interessat a rebre assessorament assegurador per part de Medicorasse, omple aquest formulari i et donarem resposta.
Medicorasse, Correduría de seguros del CMB S.A.U. NIF A-59498220. Domicili social: Pg Bonanova 47, 08017 Barcelona. Clau de la DGSFP J0928. Pòlissa de Responsabilitat Civil i capacitat financera d'acord amb l’art. 157 del RDL 3/2020, de 4 de febrer, de transposició de la Directiva (UE) 2016/97, sobre la distribució d’assegurances.