Actualitat Medicorasse

Què fer si tens un sinistre durant les vacances?

Medicorasse

El sinistre és un dels conceptes més importants en una assegurança; és aquell fet fortuït pel qual estem assegurats en la pòlissa i que, en cas d'ocórrer, activa la protecció de la nostra assegurança, que haurà de restituir totalment o parcialment el cost que aquest succés hagi pogut tenir per a nosaltres.

 

Com s'ha d'actuar en cas de sinistre?

Evita danys majors

Quan s'hagi produït el sinistre, procura reduir les conseqüències (sempre que sigui segur fer-ho). Per a això, és imprescindible que prenguis mesures per a evitar que el mal s'estengui. Després executa les accions necessàries per a protegir els béns assegurats.

Declaració del sinistre

Una vegada que la situació s'ha estabilitzat, s'ha d'informar del sinistres a la corredoria, Medicorasse, o companyia, de la manera més completa possible de tots els detalls que envolten al sinistre.

A Medicorasse et facilitem la gestió i seguiment del sinistre a través dels nostres canals específics: 

  • app (pots descarregar-te-la aquí)
  • web
  • correu electrònic a sinistres@med.es
  • telèfon 93 567 88 68.

En cas que sigui un sinistre d'autos, llar/multirisc o Baixa laboral, pots omplir la declaració del sinistre a través directament des de la pròpia app o del web.

Una vegada que l'asseguradora o corredoria té coneixement del sinistre, comença un tràmit que sol seguir els següents passos:

  • Obertura de l'expedient: el client pot comunicar l'alta del sinistre a través del telèfon d'atenció a clients o a través de l'app Medicorasse. Quan l'asseguradora o corredoria rep la informació del sinistre, s'obre un expedient que inclourà totes les dades relatives a aquest succés.
  • Estudi del sinistre: després de l'obertura de l'expedient, es realitza un primer estudi per comprovar que el sinistre es troba cobert per les garanties de la pòlissa contractada.
  • Valoració del sinistre: si l'asseguradora es fa càrrec del sinistre, comença la fase de valoració dels danys. En aquest moment, s'estudiaran les causes del sinistre i es quantificarà quin ha de ser la quantia per la qual la nostra assegurança ens ha d'indemnitzar o bé per la qual el client pot reparar el dany sofert.
  • Resolució del sinistre: tota aquesta tramitació desemboca en la resolució del sinistre mitjançant el pagament d'una indemnització econòmica o bé mitjançant la reparació del dany sofert sempre que el procés hagi transcorregut amb normalitat i d'acord amb l'estipulat per la pòlissa. Per contra, l'asseguradora pot rebutjar indemnitzar-nos si han existit irregularitats o el perit determina que els danys no estan coberts per la pòlissa que tenim contractada.

 

Com t'ajuda Medicorasse? 

A Medicorasse disposem d'un departament i servei de gestió de sinistres personalitzat que duu a terme un seguiment integral de les declaracions que rep en les nostres oficines. Aquest seguiment personalitzat inclou:

  • Recepció de les declaracions de sinistres: assessorament en la interpretació i declaració de sinistres complexos.
  • Articulació i seguiment dels peritatges per sinistres d'automòbil.
  • Tramitació i agilització del cobrament de les indemnitzacions.

 

En cas de qualsevol dubte respecte d'un sinistre, pots contactar amb nosaltres a través dels nostres canals directes de sinistres:

Web - https://medicorasse.med.es/ca/sinistre
App – que et pots descarregar aquí
Email – sinistres@med.es
Telèfon – 93 567 88 68

 

El principal valor de Medicorasse: l'assessorament professional 

Com a corredoria d’assegurances, a més d’acompanyar-te en tot el procés d’un sinistre, oferim el servei gratuït d’auditoria de riscos en la que avaluem les pòlisses que tens contractades i comprovem quins riscos estan coberts i quins altres ho estan deficientment o per duplicat. D’aquesta manera podrem adaptar les cobertures de les teves assegurances i optimitzar-les a les teves necessitats actuals i així proporcionar-te una cobertura integral.

Si estàs interessat a rebre assessorament assegurador per part de Medicorasse, omple aquest formulari i et donarem resposta.

Comparteix-ho: